Innoveer de customer experience bij Media Markt

Media Markt future technology challenge

Get in the Ring en Media Markt dagen startups om de customer experience verbeteren of om toegevoegd te kunnen worden aan het productaanbod. Media Markt zoekt startups die zich bezighouden met oplossingen in augmented reality, virtual reality of artificial intelligence vanuit de Benelux en Verenigd Koninkrijk. Media Markt zal een of meerdere startups selecteren om een pilot project te starten en geeft bovendien een wildcard weg voor SPACELAB: de wereldwijde accelerator van Media Markt in Munchen.

Omdat de tech industrie voor consumenten electronica continu verandert, is innovatie vereist voor Media Markt’s succes. Media Markt is marktleider in Europa onder consumenten elektronica retailers met 4,5 miljoen klanten. Media Markt werkt nauw samen met startups in zowel lokale pilots als de wereldwijde SPACELAB accelerator. Dennis Hooijmans, COO Media Markt - Saturn Nederland en actief betrokken bij de Challenge, vindt dat Media Markt de ultieme partner zou moeten zijn voor startups in consumenten technologie:

Het ondernemerschap en innovatie zit in ons DNA. Dit zorgt ervoor dat wij ons vertrouwd voelen met startups. Bij Media Markt doen we er alles aan om de beleving van onze klanten te optimaliseren. Wij zijn ervan overtuigd dat creatieve startups daar een belangrijke bijdrage in kunnen leveren. Andersom geven we startups graag de kans om te profiteren van de kracht en schaalgrootte van onze formule.

Hoe werkt de Challenge?

Startups kunnen meer informatie vinden en zich aanmelden via www.getinthering.co/mediamarkt. De deadline voor aanmelden is 24 oktober. De 6 beste startups zullen op 3 november uitgenodigd worden op het Nederlandse hoofdkantoor van Media Markt in Rotterdam. Startups zullen daar hun oplossingen pitchen voor het bestuur van Media Markt Nederland.

Get in the Ring Challenges

Deze Challenge is een van de vele kansen die startups geboden wordt om samen te innoveren. Zie ook de zojuist gelanceerde Challenge met Neutral (onderdeel van Unilever).

De Get in the Ring Foundation daagt startups wereldwijd uit om bestaande oplossingen toe te passen op de innovatie-uitdagingen en doelen van corporates, de publieke sector en NGO’s. Met deze Challenges heeft de Get in the Ring Foundation het doel om formele partnerschappen te sluiten, waarbinnen zowel zaken worden gedaan als impact wordt gecreëerd. Meer informatie over onze Challenges kun je vinden op www.getinthering.co/challenges

Over Get in the Ring Foundation

The Get in the Ring Foundation is an organization that gives startups a fun and global podium to make valuable connections to innovators to grow and scale up their business. We are active in 100 countries and work together with leaders of entrepreneurship ecosystems around the world. Get in the Ring is known for its innovative format where startups face off in a boxing ring.